31 juli

31 juli 2013 - Cromary, Frankrijk

Geen spierpijn dus dat valt weer mee.
Vandaag word het weer warm dus besloten we om alleen naar het uitkijkpunt de dame blance te gaan en boodschappen te doen voor het eten vandaag.
Omstreeks 11.00 h zijn we vertrokken naar Câtillon le-duc omstreeks 12.00 h de aangekomen aldaar bij de kerk een uitzichtpunt was dat het ??.
Toch maar verder zoeken op weg naar Tallenay volgens de kaart zouden via deze plaats het punt wel bereiken. Ja hoor na lang zoeken een wegwijzer gevonden. Auto bij de marie ( uhh stadhuis) geparkeerd sandalen uit en wandelschoenen aan, het kon toch niet ver zijn.
Nou dat hebben we geweten ruim 2.6 km enkele reis, door het bos. Met alleen salamanders en reeën. Pff wat was het ver, maar de beloning een magnefiek uitzicht op ......... de camping.
En toen terug bergaf, dat was ook nog een hele opgave over de rotspaden. We kwamen een mountainbikerijder tegen dus wij riepen vrolijk bonjour!! Hij viel bijna van schrik van zn fiets hahaha verwachte hij niemand dwars door het bos??
Bij de auto in de zon 32 grd. Snel naar de super voor eten lekker makkelijk.
Op de camping is rick gaan zwemmen in de beek, papa en mama even uitrusten, zo sportief zijn er lang niet geweest.
In de avond heeft rick weer een rondje gemaakt met de huifkar, hij mocht nu op de bok zitten.
Papa heeft de luifel opgeruimd. Morgen naar Luzy naar Wim en paula, we willen vroeg vertrekken het beloofd een warme dag te worden. We hebben gekozen voor de peage scheelt bijna 1h reistijd.
Weltrusten tot morgen.