zaterdag 16 augustus 2014

17 augustus 2014 - Luzy, Frankrijk

Heerlijk een nacht en opstaan zonder regen.

Het ontbijt wordt opgeluisterd door de musicanten van de fette acordeon. Klinkt goed en gaan kijken.
Als bedankje krijgen we heerlijke overrijpe meloenen. Ik meen te mogen begrijpen dat ze ze weggeven om dat ze anders verrotten.

Ze zijn idd erg rijp het water loopt uit de mond, letterlijk en figuurlijk.
Het is wisselendbewolkt maar we besluiten vandaag op de camping te blijven.

Omdat het gisteren ook zo gezellig was met michi. Besluiten zij samen te gaan vissen in het meertje. Na een aantal tuigjes te hebben verspeeld, leert michi rick hoe je moet grondvissen. En dat is niet zonder resultaat. Rick vangt als enigste een voorn van ca 12 cm.

Savonds samen ( fam. Vis, Michi en wij) pannekoeken gegeten , voor rick met geiten melk, dat gaat beter, hier reageerd hij beduidend minder op heeft niet of nauwelijk buikpijn. Na de vakantie toch maar eens checken of de koemelk allergie weer teruggekomen is.