30 juli

31 juli 2013 - Cromary, Frankrijk

Vandaag een dagje op de camping, althans dat was de bedoeling. We waren vergeten om brood te bestellen dus cromarie ingelopen op zoek naar een bakker helaas die is er niet. Dan maar de afbakbroodjes in de oven.
Tijdens het eten kregen wij het idee om te gaan kanoën vanaf de camping over de Ognon er was gelukkig nog 1 duo kano beschikbaar. We kregen 2 uur de tijd tot voray-sur l'ognon daar werden we weer opgehaald.
Het was een mooie tocht en rick pedelde er lustig op los. Steeds maar weer probeerde hij mij nat te maken echter dat ging niet makkelijk. Voor mij was het veel gemakkelijker Haha.
Na 1.45h kwamen wij aan op de eindbestemming, en moesten wachten op onze taxi, met de camping jeep met aanhanger met de kano zijn we weer naar de camping teruggebracht.
Mama zat daar op ons te wachten heeft de middag doorgebracht met dingetjes opruimen en lezen in de zon genietend van de bergen van de Jura.
'S Avonds lekker risotto gegeten en rick is wezen touwtrekken. wij hebben genoten van een schitterende zonsondergang.
Morgen spierpijn we zullen het wel zien.